حلقه چوب چرخان روی میز

خلاصه ای درباره ی آموزش

همیشه وسایل چوبی زیبایی خاصی دارند چه برسد این وسایل مختص دکوراسیون طراحی شده باشند. همانطور که می بینید در طراحی این وسیله سعی شده است پیوندی میان طبیعت و زندگی مدرن امروز ایجاد شود ، پیوندی میان چوب و نور که البته نتیجه نهایی این تلفیق بسیار زیبا و چشم نواز است.
در این آموزش از یک حلقه چوب به قطر 60 سانتیمتر و یک حلقه چوب کوچکتر استفاده شده است.

قدم 1

برای صیقل دادن دو طرف حلقه چوب ها و خلاص شدن از شر پستی بلندی هایی که اره برقی در چوب ایجاد کرده از از سنباده شنی 240 استفاده کنید و خوب دو طرف را صیقل دهید.

قدم 2

دو طرف حلقه چوب را بخوبی مشاهده کنید و ببینید کدام طرف برای روی کار مناسب است در هر طرف حلقه ترک خوردگی ها و کرم خوردگی هایی مشاهده می شود که در زیبایی کار تاثیر گذار است. بنابر این بهترین سمت را انتخاب کنید و قسمت های ترک خورده را با اپوکسی چوب بپوشانید.

قدم 3

دو طرف چوب را با رنگ دانه های قهوه رنگ آمیزی کنید. بعد از خشک شدن دو طرف را روغن جلا بزنید سپس مجددا بگزارید خوب خشک شود.
بلبرینگ را میان دو چوب قرار دهید تا مطمئن باشید لق نمیزند و سپس آن را متصل کنید.

قدم 4

من یک ریسه ال ای دی که با یو اس بی تغذیه می شود ، یک پاور بانک یا یک مخزن باتری که خروجی یو اس بی دارد را تهیه کرده ام. از الکتریکی کمک بگیرید تا متوجه شوید کدام ریسه را می توان با 4 باتری قلمی روشن کرد.
در نهایت مسیر انجام کار مشخص است . ریسه را دور حلقه پایه بگردانید و پاور بانک را زیر حلقه بزرگ وصل کنید. به شکلی که برای روشن و خاموش کردن و تعویض باتری های آن مشکلی وجود نداشته باشد.
در نهایت حلقه چرخان چوبی آماده است امیدوارم از آن لذت ببرید.

حلقه چوب چرخان روی میز

دوسش دارم(0 )

تاریخ انتشار۹۵/۰۷/۰۳
تعداد بازدید 0
وب سایت

www.mediateam.ir
QR code

به اشتراک گذاری آموزش



ارسال پیام