آموزش بافت مو

خلاصه ای درباره ی آموزش

من موهای بلندی دارم که لخت و صاف هستند. در اینترنت دنبال یک روش متفاوت برای بافتن موهام گشتم و یک روش مناسب و زیبا پیدا کردم. این روش فرانسوی بافتن موهاست. من خودم حتی قبل از خواب هم اینجوری می بافم. با عکسایی که گذاشتم سعی کردم قدم به قدم به شما آموزش بدهم. در آخر یک لینک ویدئو هم برای شما گذاشتم. امیدوارم این روش آموزش مفید باشد. 

قدم 1

یه کم از موهاتون رو از دوطرف جدا کنید.

قدم 2

موهای سمت راست رو روی سمت چپ بذارید. من برای راحتی کار راست و چپ می گم شما کاملا در انتخاب جهت مختارید. درواقع یک سمت روی سمت دیگر بذارید.

قدم 3

خب حالا دو دسته موها رو با دست راستتون بگیرید اما جدا نگه دارید. تکنیک من به این صورته که جوری بگیرید موهارو که بین انگشتاتون قرار بگیرن و دور انگشت وسط موها رو بپیچید. در عکس می بینید که هر دسته مو رو چطور جدا نگه داشته و فر می دهید دور انگشت وسط خود. اگر گیج شدید حتما ویدئویی که پیدا کردم و گذاشتم رو ببینید. اول کمی سخت به نظر میاد اما با تمرین قابل انجامه.

قدم 4

حالا موی سمت راست رو اضافه کنید. یه دسته از موهارو با دست چپ بردارید. باز هم در عکس مشخصه که با کمک انگشت اشاره و شست موها رو میشه نگه داشت. درواقع انگار میخوایم موهارو گره بزنیم.

قدم 5

حالا دسته موهای سمت چپ رو برگردونید روی سمت راست و کار رو ادامه بدید. ویدئو رو هم حتما ببینید.

قدم 6

حالا همینکار رو برعکس انجام بدید و کار رو ادامه بدید.

قدم 7

ادامه قدم های گذشته....

قدم 8

...

قدم 9

در انتها...

آموزش بافت مو

دوسش دارم(1 )

تاریخ انتشار۹۵/۰۵/۲۸
تعداد بازدید 0
QR code

به اشتراک گذاری آموزش



ارسال پیام